Centrum pomocy
Zamówienie

Informacje na temat zamówienia znajdziesz w Statusie zamówienia. Wysyłkę towaru z magazynu zawsze potwierdzimy e-mailem, w którym znajdziesz również numer przesyłki, dzięki czemu będziesz na bieżąco informowany o jej dokładnym położeniu. Informacje na stronie internetowej przewoźnika są aktualizowane w ciągu 1–2 dni od otrzymania przesyłki z naszego magazynu wysyłkowego.

Najczęstsze powody, dla których nie można zrealizować kuponu zniżkowego, to :

  • Błąd w kuponie zniżkowym podczas przepisywania
  • Produkt w zamówieniu jest już ze zniżką a kuponu nie można wykorzystać na towary ze zniżką, np. kupony za subskrypcję newslettera
  • Kupon zniżkowy obowiązuje tylko na wybrany model lub tylko na jego kolor, a w zamówieniu znajduje się inny model/kolor
  • Nie jest możliwe łączenie kilku zniżek jednocześnie w jednym koszyku
  • Kupon zniżkowy nie jest już ważny.

Świetnie, że ktoś postanowił sprawić ci przyjemność. Wpisz kartę podarunkową w polu kuponów zniżkowych. Wartość zamówienia zostanie pomniejszona o kwotę odpowiadającą wartości Twojej karty podarunkowej. Przejdź do kasy i dokończ zamówienie. Wartość karty podarunkowej nie obejmuje kosztów wysyłki.

Najczęstsze powody, dla których karta podarunkowa nie może zostać zrealizowana to:

  • Karta podarunkowa nie jest już ważna i nie można jej odnowić po upływie terminu ważności.
  • Wartość zamówienia (bez kosztów przesyłki) jest niższa niż wartości karty podarunkowej
  • Karta podarunkowa jest wystawiona w innej walucie niż ta, która została zawarta w zamówieniu.
  • Karty podarunkowej i kuponu zniżkowego nie można łączyć i wykorzystywać w jednym zakupie.

Jeśli chcesz sprawić radość komuś innemu, możesz również kupić mu Kartę podarunkową.

Po wysłaniu zamówienia nie ma możliwości zmiany danych. Staramy się wysyłać zamówienia najszybciej jak to możliwe, dlatego zalecamy dokładne sprawdzenie poprawności wprowadzonych danych przed potwierdzeniem zamówienia.

Wyjątek stanowią dane niezbędne do realizacji dostawy. Jeśli zajdzie konieczność zmiany numeru telefonu lub podania adresu dostawy, skontaktuj się jak najszybciej z naszym działem obsługi klienta, który pomoże Ci rozwiązać problem, w zależności od tego, na jakim etapie realizacji zamówienia jest dostawa.

Jeśli produkt jest dostępny, możesz go zarezerwować w dowolnym sklepie Be Lenka na terenie Słowacji. Po potwierdzeniu rezerwacji przez sklep wybrany produkt będzie na Ciebie czekał przez kolejne 48 godzin. Po tym czasie rezerwacja zostanie anulowana.

Rezerwacja towaru nie oznacza zawarcia umowy kupna-sprzedaży ani złożenia wiążącego zamówienia. Rezerwacja jedynie informuje o dostępności produktu w sklepie. Umowa kupna-sprzedaży zostaje zawarta dopiero w momencie zakupu produktu w danym sklepie, zgodnie z jego aktualnymi cenami.

Zamówienie można anulować tylko w przypadku, gdy nie zostało opłacone lub bezpośrednio po dokonaniu płatności. W przypadku anulowania opłaconego zamówienia prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta pod adresem info@belenka.pl. Zamówienie opłacone zostanie anulowane tylko wtedy, gdy nie zostało jeszcze przetworzone w naszym magazynie wysyłkowym. Nieopłacone zamówienie zostanie automatycznie anulowane po upływie czterech dni od jego utworzenia i nieopłacenia.

Twoja ocena jest dla nas cenna. Dostarcza nam informacji na temat tego, czy produkt spełnił Twoje oczekiwania, a także pomoże innym klientom podjąć decyzję przy wyborze odpowiedniego produktu.

Jeżeli otrzymałeś już zamówiony produkt, możesz napisać swoją opinię o tym produkcie bezpośrednio na stronie produktu lub korzystając z linku w zamówieniu e-mail, który wyślemy do Ciebie po wysłaniu produktu.

Ocena produktu podlega Regulaminowi Be Lenka. Recenzje są weryfikowane/moderowane przed publikacją i publikowane stopniowo.

Jak ocenić produkt?

  • Liczba gwiazdek wyraża Twoje zadowolenie z produktu.
  • Opisz cechy, materiał i skład produktu.
  • Oceń rozmiar produktu na podstawie swoich stóp.
  • Krótko opisz funkcjonalność produktu w kontekście jego zamierzonego zastosowania.
  • Prosimy o ocenę tylko na podstawie przetestowanego produktu zakupionego w naszym sklepie internetowym.

Nie będziemy publikować tych ocen:

  • jeśli oceniasz produkt, którego nie ma w Twoim zamówieniu,
  • jeśli zamierzasz ocenić transport, usługi lub obsługę klienta,
  • jeśli w swojej recenzji zamieścisz informacje osobiste lub linki do stron trzecich,
  • jeśli podasz informacje niezgodne z prawem lub dobrem obyczajowym,
  • jeśli oceny nie zawierają jasnych informacji.

Twoje zamówienie dostarczymy do Wielkiej Brytanii, USA szybko i wygodnie kurierem FedEx w trybie DDP (Delivered Duty Paid).

Oznacza to, że wszystkie opłaty celne i cło pokrywamy my. Cena, którą widzisz w koszyku i przy płatności, jest ostateczna.

Przy odbiorze nie dopłacasz już nic. Wystarczy poczekać na kuriera i cieszyć się prostą dostawą pod same drzwi.