Centrum pomocy
Dostawa & Płatności

Kiedy otrzymam swoje zamówienie? Jak długo trwa wysyłka?

+ -

Jeżeli zamówiony produkt jest na stanie, wysyłamy go nie później niż następnego dnia roboczego, licząc od dnia otrzymania płatności.

Jeżeli chwilowo nie mamy produktu na stanie, wysyłamy go w terminie wskazanym w opisie produktu. Informacja ta jest zamieszczona na naszej stronie internetowej oraz w potwierdzeniu sprzedaży przesyłanym mailowo.

Standardowy czas wykonania nosidełek to 7 dni roboczych, a chust 3 dni robocze, licząc od następnego dnia od złożenia zamówienia.

Unia Europejska

- DHL Express 

- DPD

Poza Unią Europejską

- DHL Express

Jak mogę śledzić swoje zamówienie?

+ -

We inform our customers about the transfer of the order by e-mail, sending the tracking number.

You can track your order on the following pages:

DHL express: https://www.dhl.sk/exp-en/express/tracking.html

DPD: https://www.dpd.com/tracking/(lang)/en/(track)/

Do których krajów wysyłamy?

+ -

Wysyłamy w każdy zakątek świata!

Przy składaniu zamówień do Polski, prosimy o korzystanie ze strony www.belenka.pl. Jeżeli na liście nie ma kraju, do którego chcesz zamówić produkt, skontaktuj się z nami info@belenka.com.

Jakie metody płatności akceptujemy?

+ -

Karty kredytowe/debetowe (większość rodzajów kart kredytowych/debetowych jest przez nas akceptowanych) – płatność natychmiastowa przez GoPay (0 EUR)

PayPal (0 EUR)

Tradycyjny przelew bankowy (0 EUR)

Co jeśli mam problem z płatnością?

+ -

Jeżeli napotkałeś jakikolwiek problem podczas dokonywania płatności za zamówienie, skontaktuj się z nami: info@belenka.com

W przypadku gdy napotkałeś trudności przy płatności natychmiastowej, nie składaj nowego zamówienia. Wystarczy, że wyślesz nam e-mail z listą produktów, które chciałeś zamówić, a my pomożemy Ci sfinalizować zamówienie.

Jeżeli chcesz zmienić sposób płatności – napisz do nas.