Centrum pomocy
Zamówienie
Jak mogę zmienić swoje zamówienie?
+ -Jeżeli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu (odnośnie zarówno produktów, jak i danych klienta, adresu wysyłki, metody płatności itp.), skontaktuj się z nami: info@belenka.com.
W temacie maila wpisz: ,,Zmiana zamówienia numer…”.
Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.
Przypadkowo złożyłem to samo zamówienie dwukrotnie, co powinienem zrobić?
+ -W przypadku zduplikowania zamówienia, proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo: info@belenka.com, wtedy anulujemy jedno z zamówień.
Jak mogę anulować swoje zamówienie?
+ -Jeżeli zdecydowałeś się anulować swoje zamówienie, napisz do nas jak najszybciej na adres info@belenka.com.
W temacie maila wpisz: ,,Anulowanie zamówienia numer…”.
Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.
Jak mogę złożyć zamówienie?
+ -Zamówienie możesz złożyć przez nasz sklep internetowy:
- www.belenka.pl (dostawa na terenie Polski),
- www.belenka.fr (dostawa na terenie Francji),
- www.belenka.sk (dostawa na terenie Słowacji),
- www.belenka.cz (dostawa na terenie Czech),
- www.belenka.de (dostawa do krajów niemieckojęzycznych),
- www.belenka.com (dostawa do krajów nie wymienionych powyżej).
- www.belenka.it
- www.belenka.es
Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta; jednak dzięki rejestracji będziesz mieć dostęp do poglądu statusu zamówienia. Co więcej, dzięki przesyłanemu newsletterowi jako pierwszy dowiesz się o nowościach, promocjach oraz wielu innych okazjach ze świata Be Lenki.