Centrum pomocy
Zamówienie

Jak mogę zmienić swoje zamówienie?

+ -

Jeżeli chcesz dokonać zmian w swoim zamówieniu (odnośnie zarówno produktów, jak i danych klienta, adresu wysyłki, metody płatności itp.), skontaktuj się z nami: info@belenka.com.

W temacie maila wpisz: ,,Zmiana zamówienia numer…”.

Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.

Przypadkowo złożyłem to samo zamówienie dwukrotnie, co powinienem zrobić?

+ -

W przypadku zduplikowania zamówienia, proszę skontaktuj się z nami jak najszybciej mailowo: info@belenka.com, wtedy anulujemy jedno z zamówień.

Jak mogę anulować swoje zamówienie?

+ -

Jeżeli zdecydowałeś się anulować swoje zamówienie, napisz do nas jak najszybciej na adres info@belenka.com.

W temacie maila wpisz: ,,Anulowanie zamówienia numer…”.

Gdy zamówienie zostanie już wysłane, nie ma możliwości wprowadzenia jakichkolwiek zmian. Dlatego w razie konieczności, prosimy o jak najszybszy kontakt.

Jak mogę złożyć zamówienie?

+ -

Zamówienie możesz złożyć przez nasz sklep internetowy: 

Zamówienie możesz złożyć bez zakładania konta; jednak dzięki rejestracji będziesz mieć dostęp do poglądu statusu zamówienia. Co więcej, dzięki przesyłanemu newsletterowi jako pierwszy dowiesz się o nowościach, promocjach oraz wielu innych okazjach ze świata Be Lenki.