Centrum pomocy
Dostawa & Płatności
Kiedy otrzymam zamówiony towar?
+ -Jeśli zakupiony towar był dostępny w magazynie w momencie złożenia zamówienia, wyślemy go najpóźniej następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty (to samo dotyczy płatności za pobraniem). W trakcie trwania promocji czas dostawy może ulec wydłużeniu. Czas dostawy zależy od wyboru firmy transportowej oraz kraju dostawy.
Jeżeli towar (część towarów) nie był dostępny w magazynie w momencie składania zamówienia, wyślemy Ci całość zamówienia w terminie podanym dla danego rodzaju produktu bezpośrednio w naszym sklepie internetowym, w momencie składania zamówienia. Dostępność możesz sprawdzić również w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.
Jeżeli zależy Ci na szybkiej dostawie towaru, który aktualnie posiadamy w magazynie i jednocześnie chcesz zamówić towar, który będzie dostępny w późniejszym terminie, utwórz dwa osobne zamówienia – jedno na towar, który mamy w magazynie i drugie na towar, który będzie dostępny w późniejszym terminie.
Aktualne informacje dotyczące Twojego zamówienia znajdziesz w sekcji Status zamówienia.
Do jakich krajów dostarczacie swoje produkty?
+ -Nasze barefoot buty dostarczamy już do ponad 80 krajów. Dokładną listę krajów wraz ze sposobem wysyłki do tych krajów znajdziesz w punkcie 5 Regulaminu.
Co mam zrobić, jeśli nie otrzymałem przesyłki?
+ -Jeżeli z różnych przyczyn przesyłka nie została doręczona, zostanie ona zwrócona do naszego magazynu i nie będzie możliwe jej ponowne wysłanie. Po otrzymaniu nieodebranej przesyłki w naszym magazynie, przesyłka zostanie potraktowana jako zwrot (Odstąpienie od umowy), a pieniądze za zamówienie zostaną przesłane do Ciebie w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki w magazynie. W przypadku dalszego zainteresowania towarem należy złożyć nowe zamówienie.
Jeśli numer przesyłki wskazuje, że została ona dostarczona lub jeśli dostawa trwa zbyt długo, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta. Sprawdzimy sytuację u przewoźnika i przekażemy Ci informację zwrotną.
Co powinienem zrobić, jeśli otrzymałem uszkodzoną przesyłkę?
+ -Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub pokryta taśmą klejącą, nie należy przyjmować towaru od kuriera. Jeżeli po otrzymaniu przesyłki stwierdzisz jakiekolwiek uszkodzenie, skontaktuj się natychmiast z kurierem i spisz PROTOKÓŁ dotyczący uszkodzenia przesyłki. Jest to dokument wymagany przez firmy kurierskie przy składaniu reklamacji. Bez dokumentu o uszkodzeniu przesyłki sporządzonego wspólnie z kurierem, nie ma możliwości złożenia reklamacji.
Dostarczenie bezkontaktowe nie podlega roszczeniu w przypadku uszkodzenia, kradzieży lub innej utraty wartości przesyłki.
Co mam zrobić, jeśli otrzymałem niewłaściwy towar?
+ -Jeśli w otrzymanej przesyłce okaże się, że towar jest nieprawidłowy, prosimy o natychmiastowy kontakt z działem obsługi klienta: info@belenka.pl, gdzie chętnie pomożemy rozwiązać problem. Przygotuj zdjęcia przesyłki zawierającej niewłaściwy towar.
W jaki sposób mogę zapłacić za zamówiony towar?
+ -Metody płatności zależą od kraju, do którego ma zostać dostarczony towar. Szczegóły dotyczące metod płatności znajdziesz w Regulaminie w punkcie 4.
Jaki jest koszt wysyłki?
+ -Koszt przesyłki możesz sprawdzić bezpośrednio w koszyku (nawet bez konieczności finalizowania zamówienia), a jej wysokość zależy od konkretnego przewoźnika, kraju dostawy i wagi przesyłki.
W przypadku dostaw do krajów spoza UE, jeśli wartość zamówienia przekroczy określoną kwotę, możesz zostać zobowiązany do uiszczenia opłat celnych i innych opłat. Opłaty te nie stanowią części opłaty pocztowej i nasza firma nie ma wpływu na ich wysokość. Należy pamiętać, że opłaty celne mogą być różne i zależą od konkretnych praw i przepisów kraju, do którego wjeżdża przesyłka.
Co zrobić w razie problemów z płatnością?
+ -Jeśli wystąpią jakiekolwiek problemy z zapłatą za zamówienie, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.
Jeżeli Twoja płatność za pomocą bramki płatniczej nie powiodła się, nie składaj nowego zamówienia. Po skontaktowaniu się z naszym działem obsługi klienta możemy ponownie przesłać Ci dokumenty potrzebne do zapłaty za zamówienie (nawet w przypadku płatności online). Możesz również zmienić metodę płatności za zamówienie, kontaktując się z obsługą klienta.