Centrum pomocy
Zwroty

Jak powinienem postępować w przypadku wymiany produktu?

+ -

Aktualnie nie wymieniamy zakupionych towarów. Jeśli chcesz zwrócić towar, możesz to zrobić w ciągu 14 dni kalendarzowych. Aby uzyskać więcej informacji o tym, jak postępować, kliknij Zwroty 

Jak zwrócić towar?

+ -

Możliwość zwrotu do 14 dni kalendarzowych 

Zakupiony produkt można zwrócić na koszt kupującego - bez podania przyczyny zwrotu w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

❗Obecnie akceptujemy tylko 14-dniowe zwroty z krajów Unii Europejskiej i USA

Proces rejestracji zwrotu:

1. Rejestracja zwrotu online na naszych stronach internetowych https://www.belenka.pl/przesyl...

2. Wydrukowany formularz zwrotu wraz z kopią faktury za towar należy włożyć do przesyłki zwrotnej.

3. Wyślij przesyłkę na nasz adres przez wybranego przez siebie przewoźnika.

Adres zwrotny:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Slovakia

Koszt odesłania towaru (opłaty pocztowej) ponosi kupujący. Termin uważa się za zachowany, jeżeli towar został przekazany do przewozu nie później niż ostatniego dnia terminu. Zważywszy, że sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za ewentualną utratę lub uszkodzenie towaru podczas transportu, zalecamy wysłanie towaru w formie przesyłki ubezpieczonej. Sprzedający nie przyjmuje towaru wysłanego za pobraniem.

Na podstawie dokładności wprowadzonych danych i zachowaniu terminu 14 dni od daty dostawy towaru, zwrócimy Ci pieniądze na Twoje konto bankowe w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia towaru na nasz adres.

Więcej informacji na temat zwrotu towaru znajdziesz w Ogólnych Warunkach Sprzedaży w pkt 6.6.

Kto pokrywa koszty przesyłki zwracanego / reklamowanego towaru?

+ -

Koszty przesyłki pokrywa kupujący (co jest zawarte w naszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży). O ile nie podano inaczej.

Jak złożyć reklamację?

+ -

W celu szybkiej i wysokiej jakości obsługi reklamacji, kliknij tutaj.

Utworzony dokument PDF o nazwie Formularz reklamacyjny prosimy dołączyć do osoby sprzątanej reklamowany towar i odesłać do nas wraz z fakturą na adres:

Be Lenka s.r.o.
Industry Park - PCHZ
P.O. Hviezdoslava 42
010 01 Žilina
Słowacja

Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania Protokołu Reklamacyjnego, możesz napisać go także odręcznie - numer zamówienia, numer reklamacji, jaki towar reklamujesz, abyśmy mogli poprawnie lokalizować dostarczony towar do Twojego zamówienia.

Na podstawie dokładności wprowadzonych danych i zgodności z warunkami reklamacji, Twoja reklamacja zostanie zarejestrowana. W przypadku reklamacji prosimy o przesłanie towaru zawsze w stanie czystym. Więcej informacji na temat zwrotu towaru znajdziesz w Ogólnych Warunkach Sprzedaży w pkt 7. 

W przypadku niejasności dotyczących się reklamacji prosimy skontaktuj się z naszym e-mailem reklamacie@belenka.com z wyprzedzeniem.

Uwaga:

Kupujący zobowiązany jest przekazać sprzedającemu reklamowany towar wraz ze wszystkimi jego składnikami w stanie higienicznym umożliwiającym bezpieczne obchodzenie się z towarem przez inne osoby. W przeciwnym razie sprzedający ma prawo odrzucić reklamację towaru.

Reklamacje dotyczą wyłącznie towaru zakupione za pośrednictwem naszego sklepu internetowego. W razie gdyby towary zakupione od naszych partnerów biznesowych, skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedawcą dokonałeś zakupu towaru.